شبیه سازی فیزیکی با MassFX در 3dsmax
نوشته شده توسط : رامین

انیمیشن پردازشی فرایند ایجاد انیمیشن با آلگوریتم ها و متغیرها به جای استفاده از کلیدفریم گذاری دستی است. این روش امکان می دهد انیمیشن پیچیده ای با تلاش نسبتا کم ایجاد کنید و اجازه دهید که بیشتر کارهارا رایانه شما انجام دهد.

 MassFX سیستم انیمیشن پردازشی برای شبیه سازی فیزیک دنیای واقعی است که درآن اشیا می توانند بصورت واقعی با همدیگر برخورد و تعامل داشته باشند. اول انیمیشن مبتنی بر بدنه سختی را ایجاد می کنیم که در آن توپ به کاسه برخورد کرده و از روی میز پائین می افتند. سپس درمورد سیستم   mCloth یاد خواهیم گرفت که در آن، شی پارچه می تواند در شبیه سازی فیزیکی با بدنه سخت تعامل و برخورد داشته باشد.

 

 برای دریافت فایل pdf روی لینک زیر کلیک کنید

  لینک دریافت فایل

  برای دریافت فایل Help کامل، به وب سایت مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: