آموزش مدل سازی Level Design در نرم افزار 3dsmax
نوشته شده توسط : رامین

در این درس، برای یک بازی رایانه‌ای حرفه ای، یک سطح به عنوان خیابان و چند جعبه به عنوان ساختمان طراحی می‌کنیم. هم چنین در مورد ایجاد و تنظیم کردن مواد و تصویرگذاری برای طراحی چگونگی دید از مجاور و هم چنین، استفاده از شی ( xref ) برای افزودن چراغ‌های خیابان و تعدادی درخت توضیح می‌دهیم.

برای دریافت فایل pdf روی لینک زیر کلیک کنید

لینک دریافت فایل

برای دریافت فایل Help کامل، به وب سایت مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: